2011. december 23., péntek

Vásárlás ;)

tegnap este volt át Dani és hozzot egy filmet

a Kannibál Holocaus-t ott (asszem így kell írni)

hát mit ne mondjak eléggé undorító amit műveltek..
meg 1-2 rész eléggé el gondolkodtattó volt..

mert igaz amit a kannibálok műveltek az undorító volt
de amit az a forgató stáb vagy micsoda művelt pl: ez egyik csajjal az sem volt különb ><
na de mindegy ...


Ma voltam anyuval városba, vásárolni... mentünk csizmát venni.. és sikeresen ki akasztottam az 
egyik eladó csajt :3 *büszke fej*

 Akár melyik csizmát mutatta mindegyiket vissza tetettem vele xD
hát na ... mindegyiken volt valami ami nem tetszett :P 
de végül sikerült találni 1-et ami úgy ahogy mondjuk tetszett...aztán azt meg vettük..
bár igaz feketét akartam..ez meg barnás..
de nem baj jó lesz ez is :P

olyan fél 2 körül föl mentem mamához

és hívót Atti...szóval mentem vissza vele anyunak ajándékot venni ;)
sikeresen találtunk is :D

haza jöttünk én meg azóta zenét hallgatok meg gépezek :]
na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése