2011. december 21., szerda

Köszönööm *-*

Tegnap voltunk bent városba anyával és be mentünk Hamába és annyi szép dolgot találtam legszívesebben mindet meg vettem volna :P
voltunk kozmetikusnál is ..meg nézegettem fülbe valókat ^^
Olyan 5 körül meg beszéltük Edával, Kikivel és Danival, hogy ki megyünk sétálni városba ...na igen ilyenkor jó, hogy Dani meg Eda majd nem szomszédok és nem kell sokat sétáljak xD
Meg részbe azért is kellett, hogy ki mennyek, mert Eda oda akarta adni a karácsonyi ajándékomat :]
még egyszer köszönöm szépen *-*
kaptam egy Play Boy-os sprét meg csokit meg egy orr pc *-*
(majd ha be rakom csinálok róla képet )


Voltunk Daniéknál este és öccsétől meg hugától kaptam rajzokat *-*

Barni :

Roxy:



hm... este nem volt semmi különös haza értünk Danival kajáltunk dumáltunk aztán meg ment haza ://

ma meg Dani anyuval nekem nézni karácsonyi ajándékot o.O
éés most jött meg anyu szóval szerintem megyek ki deríteni mit kapok :P

biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése