2011. december 3., szombat

Esémények tömkelege *--*

Na hát igen...bocsánat, hogy megint eltűntem egy időre.. nem igen volt időm blogolni :/
egyre többet kell tanulni is és így egyre kevesebb időm van mindenre :/

Kedd:
Kedden volt Dani szülinapja *-* még egyszer 
Boldogot Kicsim  ♥ 
oda adtam neki az ajándékát ami 2db fül tágító volt az egyik 8mm-is a másik meg 1cm-es :]
meg egy nyaklánc medált ^^
  
akkor németből meg írtuk a dolgozatot ami 5-ös lett *--*
és 20 perccel előbb eljöttem 6-ik óráról, mert mentem fodrászhoz
már megint rövidebb lett a hajam :/ ...de nem baj majd megnő :P

Akkor este jött át Dani :] és anyuéktól kapott Unicum-ot meg csokit :3

Szerda:

...öhm....nem igazán tudom, hogy már mi volt x"D
azt tudom, hogy mégse irtunk dolgozatott bioszból..meg elmaradt a 7.-ik óránk
meg tesiből osztályzás volt.

Csütörtök:

Kikaptuk töriből a dolgozatokat..ami 3-mas lett ..hála az istenek :"]
voltam fönt délután mamáméknál :]
meg Danitól kaptam 1 rajzot :$



Akkor tegnap :

Fizikából tz-t írtunk..nagyon nem tudtam...sztem max ha lesz egy 2 vagy 3-mas ><"
és csak 4 óránk volt, de bent maradtunk még az 5-6ik órában az aulába és csajokkal hülyültünk :]

akkor délután háromnegyed 3-kor taliztam Danival és mentünk Fekahoz a Tattoo-ját csináltatni...kellett várni mert még a Tomit varrta...közbe meg Alex is be jött :] ö is majd csináltat tetkot ..asszem majd szerdán :]
aztán meg végül tegnap még se lett meg csinálva Dani tetkoja, mert valami hiányzott...ezért csak majd ma lesz 2-kor elkezdve :]
nekem meg meg csináltatta az orr Pc-et *--*
áhhh... annyira örültem neki *-* meg az elején azt hittem hogy fájni fog...de csak addig éreztem még a tűt át nem szúrta :3 meg azt sem éreztem mikor berakta a Pc-t :]
Este meg átjöttünk hozzánk :]
Na most ennyi a Pc-ről meg majd dobok fel képet csak most sietek, mert megyek Danival Fekahoz ^^

na biebie'chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése