2011. december 20., kedd

Esik a hó * - *

Tegnap reggel Danival másodszorra arra keltünk fel, 
hogy hívja az apja olyan fél 12 felé, 
hogy lassan majd induljon haza és mondta, hogy esik a hó *-* 
én meg rögtön mentem meg is nézni és tényleg *-*



Délután beszéltem Edaval és úgy döntöttünk, hogy ki megyünk városba kicsit....
hát igen...1.majd nem meg fagytunk, 2. olyanok voltunk mint a hó emberek xD
Voltunk Tescoba meg utána meg mentünk a Parkba és észre vettük hogy van egy Sakk asztal x)
Hó golyó bábuk x)

Eda Sakk-mattja :P

 
Olyan 6 körül értem haza ... aztán írt Dani, hogy jöhet-e ..
hát persze, hogy jöhet..ez hülye kérdés ...de ő minden nap el játssza xD
elhozta a Végső állomás 5-öt...hát ..eddigiek közül szerintem ez volt a legunalmasabb..
meg másabb is volt mint a többi..áhh hadjuk xD
Sikeresen rá vettem Danit, hogy szurja át a fülem *-*
csak hát igen >< még nagyon be van dagadva és a másik fülbevaló nem érte volna át ><"
nem baj majd pár nap múlva .. talán *-*
Este olyan 11körül ment haza Dani
ma meg még nem csináltam semmit csak gépezek meg pihenek
és nem sokára megyekbe a városba :]


biebie ~ chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése