2011. december 26., hétfő

Ez meg Az :]

Tegnap dél körül mentem át mamáékhoz, jöttek nene meg bátyus is :]
olyan 4 körül indultam haza be mentem Atihoz a portára és épp oda értem írt Dani, hogy mikor talizunk x"D
időzítésed remek kicsim :P *-*
Oda ért portához és együtt jöttünk haza ^^  olyan 6 körül át mentünk a benzin kútra energia italt venni...( eléggé durva árak vannak) xD
Vissza értünk és olyan 1 óra múlva indultunk be városba 
sétáltunk meg nézelődtünk aztán még se mentünk be hozzájuk,
hanem haza jöttünk és később hívta apja
és meg beszéltük vele, hogy Dani ott alszik :]
és..szerencsére meg is engedte :]

Reggel 8kor keltünk...mivel 9-re haza kellett, hogy érjen, mert vigyáznia kellett a tesora ^^
voltam fönt d.u. mamáméknál....
aztán szerintem mára ennyi is ^^

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése