2011. december 18., vasárnap

~Bele szerettem, nem csak a srácba, ha nem a mosolyába is ~ :$ ♥

Hát kedd óta megint el tűntem tudom...csak nagyon kevés időm van....vagy tanultam vagy rajzoltam vagy Danival voltam... vagy éppen ajándékokat vásároltam karácsonyra ..^^"

Egyik nap voltunk bent városba és a Zrinyi térre fel van állítva a Betlehem és a kis Jézuskára rá van rakva egy csoki o.O


És ott a csoki :P


Ezen a héten végre sikerült mindenkinek meg vegyem karácsonyra az ajándékát :D
tegnap a csomagoló papírt is meg vettem...majd csak rá kell magamat vennem arra, hogy neki álljak csomagolni ..^^"
ami..sztem nem mostanában lesz..mint mindig szerintem megint majd az utolsó pillanatban kezdek neki .:]

Tegnap suliba volt valamilyen koncert..

A Dübörgő Watta Cukrok


Meg tegnap utolsó órában Karácsonyoztunk
osztály fönöktől kaptunk csokit meg egy..kis karácsi lapot :]




tegnap este volt Dani...aztán ja..sikeresen éjfél útán észbe kaptunk, hogy haza kellene, hogy mennyen :P
de az volt a furcsa, hogy még az apja nem hívta x"D

na most megyek
biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése