2011. december 10., szombat

"Álmoktól légy részeg ha a valóság megszondáztat..."

hm...Csütörtökön nem volt semmi különös...
első 2órám gép írás volt .... amiből kaptam megint egy 5öst :]
tesi órán "forboloztunk" (nem tudom hogyan kell pontosan írni :P)
egyre inkább meg szeretem ezt a játékot :]
Délután meg egy tavalyi rajzot, rajzoltam meg újra, amit még egy Volt barát nőmmel hoztunk össze közösen.^^"


ilyen lett :]


ne lett valami jó,de hát ez van :P
aztán mikor anyu meg látta el kezdi, hogy ez jó lenne tetkonak o.O
és Eda ugyan ezt mondta pénteken xP

Akkor tegnap..hmm..sikesen beszereztem fizikából egy 1-est-.-
énekből..írtam egy 5-öst
meg matekból kaptam egy 4-est  :P
(de utálom a fizikát .><)
ki húztuk az ajándékozást is...
1.Krisztiánt húztam..de  Ákossal cseréltünk
utána meg újra húztunk..és ki húztam Edát :P
(már tavaly is neki vettem ajándékot) xD
Délután jött át Dani : ]
és beraktuk a másik, orr Pc-t : ]


akkor..ma...hm.még nem volt semmi különös..lassan megyek be városba ^^
biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése