2011. december 26., hétfő

Ajándékok..

Hát szombaton eléggé össze visszaság volt x"D
Épp hajat mostam utána meg jöttem be a szobába és mondja anya,
hogy jön a Dani 1 óra múlva o_O
kicsit sem néztem nagyot basszus ...
közbe meg még a Karácsonyfát is díszítettük és pont akkor jött meg Dani az Attilával :P
Engem meg fogtak azt bezavartak a szobámba (hát de mi ez mi)
Közbe Dani is be jött a szobámba és beszélgettünk és szóltak anyuék én meg basztam ki menni :P
Végül ki mentem és mondták, hogy támadjam be a Karácsonyfa alját x"D
hát oké...
elő vadásztam az ajándékokat és el kezdtem ki bontani
kaptam B.u-s parfümöt, csokit, Fa-s valamiket
Danitól meg ezüst gyűrűt kaptam *-*


annyira szép meg minden 
csak szerintem majd visszük ékszerészhez...be kell belőle vetetni kicsit, mert kissé nagy lett :']
meg meg kaptam az új Mondo-t Dir en Grey-es poszter *-*
meg mamától pénz,meg  a csizmát amit vettünk 
 mikor végeztem az ajándékaimmal.. mindenkinek oda adtam az ajándékát ;) 
Mindenkin úgy láttam, hogy örült az ajándékának , szóval minden rendben volt ;)
hm...Danit hívta apja...és mentem be vele én is a városba mentem föl mamáékhoz :]
oda adtam nekik az ajándékukat és én is megkaptam
hu....kaptam körömlakkot,túsfürdöt,krémet meg nem tudom még mit...meg pénzt :]
meg tele tömőt süteménnyel és még kellett haza is cipeljem mert küldőt :]
Hát szerintem nagyából ennyi az ajándékokról :]

na biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése