2012. január 5., csütörtök

Szilveszter :]♥

na háát.akkor vágjunk bele ..:D

Szombaton anyával mentünk boltba és vettünk Vodkát *-*
áhh de imádom*-*

Délután  beszéltünk Danival, hogy akkor, hogyan leszünk d.u...végül arra jutottunk, hogy ki jön hozzánk eleszünk egy ideig és utána át megyünk majd hozzájuk...mikor meg jött sikeresen mindent meg beszéltünk..ami miatt előző nap volt egy kis vitánk..ha azt annak lehetett mondani ^^"
aztán Filmet másoltunk gépre ami bele tellett 1órába o.o
Mikor végeztünk vele elindultunk hozzájuk, aztán közben még 2x jöhettem vissza mindig valamit itthon hagytam x)
Mikor meg sikeresen meg érkeztünk hozzájuk Roxi meg Böbe rögtön betámadtak :]
jaj..de szeretem ezt a 2 kis rosszaságot *--*
Beszélgettünk meg Vbk-tunk :] közbe meg kicsik folyton akartak sütikkel etetni :P
Böbével meg Roxival hülyéskedtünk meg lufival dobálóztunk :P
meg föl volt fújva egy gumi kesztyű..és Dani azt újjazta én meg nevelő anya ezen kaptunk röhögő görcsöt x"D
Kimentünk az udvarra és néztünk pár tűzijátékot meg párat durrogtattunk :]
Dani ki találta , hogy mennyünk át a mamájához koponyás maszkban x)
én meg hát...persze mennyünk...szerintem páran az utcán bolondnak nézhettek :P
Mamájánál meg nyusziztam kicsit meg beszélgettünk, meg láttam pár kis kori képet *-*
Vissza mentünk hozzájuk zenét hallgattunk meg hülyültünk...és betámadtuk megint a piákat meg ittunk egy kis üveg Unicumot :]
Éjfélkor pezsgőztünk egyet :] és kimentünk az udvarra tűzijátékot nézni meg mi is fel lőttük őket :]
csak szegény Dzsimmit sajnáltam mert nagyon félt :/
vissza mentünk házba..még ittunk még egy  kicsit :]
Dani meg össze kevert üdítőt unikumot pezsgőt meg azt hiszem sört is x"D
hm..azt hiszem olyan 5-6 körül alkudhattunk el :]
másnap/azaz még az nap olyan fél 122 körül Böbe meg Roxi keltettek minket ágyba hoztak nekünk reggelit :]
olyan kis édesek voltak :]
Roxit el vittük olyan 1 óra körül a kórházba anyujához...mi meg mentünk Dani apujához beszéltünk vele és utána vissza mentünk hozzájuk..^^
este olyan 6 körül jött haza Böbe utána meg sorban mindenki :]
Böbe meg sikeresen be rugót...9 évesen még az a kis pia is nagyon meg látszót rajta x"D
össze-vissza énekelt meg ugrált meg egy folytában el eset x)
mikor Isti meg Rita haza jöttek fogták Böbét és meg fürdették x) xD
utána nagyjából ki is józanodott.. mi meg beszéltünk Dani apjával és megengedte, hogy nálunk aludjon... át jöttünk hozzánk és tartottunk egy kis utó szilveszterezést...vodka *-*(áhh imádom)
Ittunk Vodka energia italt meg vodka narancsot én meg még magába is ittam vodkát x)

szóval a szilveszterem nagyon jól telt *-*
és bocsánat, hogy így eltűntem de nem volt sok időm :/
majd sorba irkálom, hogy mik voltak még nem voltam fent..de hát igen..
megint elkezdődött a suli és így tanulnom kell...főleg hogy mindjárt fél év zárás is :/

na biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése