2012. január 17., kedd

''Ki tépem szívem és a kezedbe adom hogy lásd,nekem nem számít már más. . ."

Pénteken itt aludt Dani :]
Most furcsa módon elég hamar bealudtunk..
Reggel olyan 9 körül keltünk, mert 10-re haza kellett, hogy érjen :/

Egész délután rajzolgattam meg zenét hallgattam ...
és éppen ekkor támadott be hátulról Dani.
és úgy meg ijedtem >_<
ugrottam egyet az ágyban x')
aztán mikor meg sikeresen le nyugodtam elkezdtem kergetni :] 
szeretem ezt a kis bolondot :P

 Aztán beszéltük, hogy otthon le beszélte szóval ott aludhatok,
össze készülődtem meg minden és olyan 8 körül elindultunk hozzájuk

oda értünk és Roxi be is támadott :]
Daninak el kellett menni-e boltba én közbe Ritával beszélgettem 
Meg jött Dani ettünk és Rita mondta, hogy mutat kis kori képeket...
néhány képen annyit nevettünk x)
de végül is nagyon jó móka volt ..xD
Aztán meg nem sokára elmentünk aludni ^^

Másnap hát.. nem tudom mikor keltünk..valamikor biztos..
egész nap el voltunk...még kocsit is szereltünk xP

Aztán meg kicsit meg bolondultam (Dani szerint)
és hogy mért ? mert elkezdtem tágítani a fülemet x)
már egyik nap elakartam kezdeni csak nem ment át rajta az a kis bisz-basz.>_<
most meg Dani nézegette a kis pc-s zacsiát  és volt szilikonja..
és most bent a fülembe egy 1.2-es szilikon :P
őszintén nem tudom meddig fogom tágítani...szerintem amíg meg nem unom
vagy lusta leszek tágítani...nagyot úgyse akarok...szóval..majd ki derül :]

Este meg jöttünk még át hozzánk anyával közöltem, hogy tágítani akarom a fülem..
nem mondott rá semmit szóval :]

Tegnap tesi órán Edával nagyon be voltunk pörögve x"D
az egész órát végig futottuk 
kosaraztunk is meg Forbolloztunk is x)
más nagyon nem volt...este be fejeztem egyik rajzot aztán annyi ^^

Ma nem volt semmi különös
kissé be vagyok pörögve :P
holnap Tz-t írok szóval most megyek is tanulgatni ^^

biebie~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése