2012. január 22., vasárnap

~ az álarc alatt mindig egy másik arc van...~

tegnap voltam bent Pécsen :]
meg vettem az új Mondot *-* áhhw. The Gazette *-*

Aztán föl mentem Apacsba és vettem 2 szilikonos fül tágeszt Daninak :P
vettem egy 14-est meg egy 16-ost ^^
14-est tegnap már oda is adtam.. 16-ost meg majd meg kapja :P
meg vettem 1 orr pc-t 
...aztán az időt jól el tököltem a nézegetéssel és siethettem is a buszra x)

Haza jöttem be fejeztem még a tegnap elkezdet táblázatomat
(Hiragana, Katakana)

Elkezdtem olvasni Mondot.közbe meg zenét hallgattam és szépen be is aludtam x)
6 után keltem fel..szem.

Mi után meg föl keltem el akartam kezdeni tágítani a fülem...
be akartam rakni egy kis darab fül pucoló pálcikát..mivel az 2mm-is
de sehogy sem akart át menni a fülemen sőt még be is durrant a fülem>_<
és kéntelen voltam vissza rakni az 1.2-es szilikont

Este jött Dani és itt is aludt. ^^

reggel nem tudom mikor keltünk...délbe indultunk be városba ^^
ő ment haza, én meg mentem föl mamámhoz ^^

most nem rég értem haza és éppen gumi cukrot eszek *-*
Gumiii maciiik *-*

Képek:

Táblázat :

Nagyon sokat baszakodtam vele ...meg kissé el is basztam xP
de hát ez van :P

16-os fültágesz *-*




Orr pc :]



Na mára sztem ennyi :]

biebie ~chuu










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése