2012. január 13., péntek

ez kész x)

Fél év zárás : Hát jobb lesz a fél évim, mint hittem volna :D

Álltalános isk. fél évéhez képest sokat javítottam...majd kíváncsi leszek az év végire is x"D
szerintem akkor meg épp, hogy ellenkezőleg lesz inkább majd sokat rontok >_< 

majd ha kézhez kapom a fél évit be számolok a jegyekről .... ha nem felejtem el :P

Aztán matekból tz-t írtunk..ami szerintem nem sikerült túlságossan fényesen...:/ 

Aztán még énekből is írtunk...az 5-ös lett :P János tanár úr meg megígérte ha,
2. fél évbe csak 5-ösöm lesz meg adja év végén az 5-öst...most csak a 4-est >_<

Hm akkor egyik szünetbe volt egy elég nagy vita..
köztem Eda és Ami között
csak pusztán annyira kiabáltunk egy mással,
hogy másik teremből a tanár ki jött már ránk szólni :P
Meg Eda föl is pofozta Ami-t ...szóval ja...x)
eléggé kész volt ez a nap..főleg ez a része -.-"

Bent maradtam suliba 7. óra végig 
meg vártam Danit..közbe meg Amival meg Patyval voltam :]
Órák után Danival elmentünk Mamájához és sütött lángost *-*

Ettünk utána meg elindultunk haza ő ment apjához én meg haza..
na szerintem röviden ennyi mára :]

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése