2012. január 6., péntek

Ez is Az is :P

Hát..suliba egyre több tantárgyból zárnak le :/

és még mindig iratnak dolgozatot...sőt még jövőhét pénteken is írunk...és még az is bele fog számítani a fél évibe.. szóval még mindig tanulnom kell..nem is keveset....
ma is irodalom tz-t írtunk -.-"

úgy őszintén nem tudom milyen lesz a félévim...
100 hogy lesz ketessem ...nemis egy :/
de hát ez van...
majd próbálok év  végére javítani ;) 

olyan rossz, hogy Szilveszter meg már nem lesz az osztály társunk fél évtől : / 
de nagyon remélem, hogy másokat nem fognak kirúgni vagy valami ilyesmi >_<"

Jövő héten minden kép valahogy be kell, 
hogy mennyek Pécsre, mert nekem kell az új Mondo *-*

Jövőhéten 11-én leszünk Danival 2 hónapja együtt és pont 11.-én lesz az apja szülinapja *-*

Tegnap tesi órán majd nem eltörtem a csuklómat : /
meg szépen szét horzsoltam a térdemet :/
(köszi Krisztián mégegyszer x])

Maa..hm...Voltunk anyuval meg Edával Gagyot venni :]
és most sikeresen találtam is ^^

Hát szerintem ennyi mára :]

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése