2012. február 29., szerda

Utálom a korházakat ... :@


Hát nem volt első órám
 de még igy is, hogy később keltem egész nap nagyon álmos voltam

reggel még Eda-val elmentünk boltba..
de nem volt olyan amit akartam volna venni vagy ami tetszett volna..

németen egész órán szöveget fordítottunk...-.-"

Szünetbe Rolival dumáltam/dumáltunk...
részben kissé meg értem..de nem tudom ... ://
meg annyira bolond x')
és még mindig nem jöttem rá mi lehetett az a zene amit mutatott >.<

Akkor gazdaságin nem volt semmi különös...óra után mentem a tanárihoz
alá írat oszt.főnökömmel a kikérőt...utána meg az igazgatóval is alá kellett...
amire kb.. vártam/vártunk 10-15 percet -.-"

negyedik óránk lyukas volt...Edaval vettünk forró csókit meg vimpit :)
kicsöngettek és én meg húztam is ki a suliból...
Sanyi még utánam is szolt, hogy őt is juttassam ki..na persze, álmodj csak x")

Kint már várt anyu és mentünk is ki a kórházhoz...
kértünk sorszámot..és 3 órán keresztül vártunk..-.-"
és kb bent voltam az orvosnál 2 percig 
még kaptam beutalót és majd vissza kell mennyek 12.-én..-.-"
reggel fél 8-ra meg márt bent kell legyek a kórházba...
hát mit ne mondjak...nagyon örülök neki -.-"
 mit ne mondjak nagyon utálom a kórházakat -.-"

Haza fele anyuval bementem a 'Fantázsiába' 
és találtam is ajándékot Manonak ^^
és meg is vettem remélem majd tetszik is neki ^^
képet nem rakok föl...majd vasárnap ^^

Haza felé unatkoztam és fény képezgettem az eget ^^



meg elkezdtem neki rajzolni egy rajzott...hát nem tudom..majd ki derül mi lesz belőle x)
nevelő apum azt mondta, hogy jó meg szép lesz...
hát majd ki derül ha elkészülök vele ^^

na de megyek rajzolgatni :))

biebie~chuuu


''Lány vagyok. 
Van rajtam alapozó, csak nem 10 kiló.
Van melltartóm, csak nem rejt 5 pár zoknit.
Sminkelem magam, de nem olyan fekete a szemem mint akinek bevertek.
követek el hibákat, de tanulok belőlük. 
Vannak barátaim, de van olyan is aki keresztbe tesz.
Élem az életem akármilyen szar is, mert egyszer minden jóra fordul !'' ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése