2012. február 11., szombat

Régen jelentkeztem...

Hát ha úgy vesszük jelentkeztem...de csak versekkel,történetekkel...
de rendes bejegyzéssel nem x) Gomenasai ^^

Hát.. iskolában nincs semmi különös ...
Próbálgatok javítani mindenből..és eddig sikerrel :D
Fizikából most írtam egy 5-ös Tz-t :]

" Tanár: Alexandra hol vagy?
 Én: Itt hátul *jelentkezek*
 Tanár: Tudod hányast írtál?
 Én: Hát ha meg mondja tanár nő tudni fogom.
 Tanár: *föltartja a kezét* ötös lett :]
 Én: biztos, hogy az az én dolgozatom ? oO
 Tanár: igen biztos.
 Én: hát akkor köszönöm "

 valahogy nem tudtam elhinni, hogy pont én írtam 5-öst, de végül is örültem neki  

hm...ugye kedden meg szerdán nem volt suli 
itthon voltam és elkezdtem fordítgatni...
kiírtam már a szöveget el is kezdtem kanjik-ba át írni..
csak azt  a lapot sikeresen el is dobtam..
szóval szerintem majd valamelyik nap újra kezdem ^^




Aztán.....ami még lényeges változás mostanában..

Nevelő apám föl ment Bp-re :/

 

én meg újra szingli vagyok ^^
tegnap döntöttem el, hogy inkább én abba hagyom ezt a "kapcsolatot"

1. nem volt már semmi értelme
2. meg tudtam pár dolgot
3. nem fogok egy pasi miatt szenvedni ;)


és köszönöm minden barátomnak aki mellettem van ma /volt tegnap és az eddigiekben
nagyon örülök neki, hogy mindig van kire számítsak :]


na de szerintem megyek :]

Biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése