2012. február 14., kedd

Hétvégét *-*

Köszönöm mindenkinek aki Boldog Valentin napot kívánt :]
és igazság szerint lehet, hogy szingli vagyok..de akkor is nagyon jól telt ez a napom *-*

Suliba 4-es lett a matek dogám..de úgy,
 hogy nem is készültem rá meg aszt' hittem max ha lesz egy 2-es :P
Gazdaság tanból mégse írtunk majd csak holnap:]

Tomival  a Bencét próbáljuk rá venni, hogy borotválja le a bajszát x)
ma már ez miatt röhögő görcsöt is kaptam..olyan bolondok vagyunk ^^

Meg a Bálint miatt is...hogy az mennyi hülyeséget össze nem tud hordani :D

És végre hétvégét akarok *-*

Mert vagy Dáviddal leszek Szombaton amit nagyon-nagyon remélek
*-*
Meg péntek délután megyek lehet Tomihoz :]
ha meg nem jön szombaton Dávid akkor szombaton megyek Tomihoz
*-*
szóval minden képen jó lesz *-*

na de megyek...mivel kell tanuljak irodalmat..
*én ezt akkor sem tudom meg tanulna* >_<

Na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése