2012. február 23., csütörtök

Idézetek (8.)

"Tisztában vagyok vele, hogy nem én vagyok a legszebb lány körülötted. 
Azt is tudom hogy nálam százszor jobbat is kaphatnál. 
Igen, van hogy teszek fel alapozót, és kifestem magam, de nem ezt tartja össze az egész arcomat. 
Nem mindig vagyok a toppon, nem mindig a legdivatosabb ruháimat hordom, mert az nem kényelmes. 
Van hogy ok nélkül hisztis leszek vagy féltékeny. 
Nem vagyok valami népszerű a fiúk körében, mint sok más lány barátod. 
Viszont azt is tudom, hogy nem véletlen hogy egymásra találtunk mi ketten! 
Már az első beszélgetés után tudtam, hogy fontos leszel számomra.. és ez napról napra egyre jobban bebizonyosodott ! 
Most pedig szívem már csak érted dobog örökkön-örökké... "

Szeretlek Manóm :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése