2012. február 2., csütörtök

nagyobb * - *

Suliban nem volt semmi különös

Gép írásból kaptam egy ötöst .. csak tudnám, hogy hogyan
pedig egyáltalán nem figyeltem mikor írtuk a 10 percest szóval..ez már örök rejtély marad x)

tőriből írtunk...hát nem tudom milyen lesz talán meg lesz a 3-mas
...meg még holnap is írunk ... -.-" 

(legalább is tanár nő azt mondta)(de remélem, hogy csak viccelt)
de dolgozat után az óra nagyon vicces volt..végig nevettük az egészet..
még tanár nő is olyan szinten röhögő görcsöt kapott, hogy még a hasa is bele fájdult xD

Tesiztünk...hát az volt valami..mi valahogy akár hányszor "Forbolozunk" valaki biztos, hogy elesik
most peciál Bence x)

(és még mindig haragszom Bencére >_<)
pedig már vagy 10x bocsánatot kért ...

Ma végre meg jött amit rendeltem.. *-*
anyuék azt mondták, hogy szép nekem is tetszik.. meg majd remélem neki is jó lesz
meg majd tetszeni is fog neki ^^


Tágítottam a fülem 
most már 2mm *-*
ma Milán, Bence, Pati, Szandi, Eda a fülemet tanulmányozták x)
én meg csak nevetem rajtuk :P

Dani meg már nagyon hiányzik >_<
és még mindig beteg :/
szóval nem tudom majd mikor találkozunk ... vasárnap óta nem láttam >_<
és már nem bírom...vele akarok lenni!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése