2012. február 24., péntek

"Mindegy mi áll előttünk, működni fog, mert túlságosan szeretlek ahhoz, hogy valaha is elengedjelek." : )


Reggel épp, hogy be értem csengetésre hát na kissé későn indultam  x)

Össze foglaltunk matekból jövőhéten meg Tz-t írunk... meg kaptam egy ötöst ;)
és tanár nő meg is dicsért ^^

Ének órát meg fizika órát végig dumáltam meg végig nevetem...
valahogy egyik sem tud le kötni, hogy arra koncentráljak x)
csak az a gáz, hogy énekből meg írni fogunk jövő órán x")
(nem baj majd alkotok valamit)

Irodalom óra előtt Danival, Milánal, Tomoval meg Bencével dumáltam
komolyan ezek mellett még ha a legrosszabb napom van is jobb kedvem lesz ^^
úgy volt, hogy mindenki felel ma a versből ..
erre akik akartak ki mentek...mire én ki akartam menni,
már elkezdet név sor szerint kihívni embereket...
mikor én jöttem volna ki csengetek -.-"
pedig még Milán nyugtathatott, hogy sikerülni fog meg 5-ös lesz..x')
na majd ki derül hétfőn mi lesz ^^

meg lett tartva a tesi óránk ..-.-"
aminek hála megint fáj a csuklom >.<"

Voltam fönt suli után mamáméknál :]
és lelkemre adta, hogy írjam le a kókusz kocka receptjét neki is meg Marika néninek is^^
mikor haza értem le is írtam ^^

Jöttem haza fele és össze akadtam ismerősökkel...
elég jól elbeszélgettem vele..és sok olyan dolgot tudtam meg ami meg lepett...
és még inkább nem tudom minek csinálta ezt, de ő tudja ;)

Olyan 6 fele elkezdtem pakolni szobámba x')
ami abból állt ki, hogy rengeteg olyan dolgot találtam amiről azt hittem, hogy már meg sincsen xP
és mindennel el kezdtem szórakozni x)

Meg közbe hívtak és átbeszéltük a dolgokat és ő is nagyon meg lepődött...
bár meg is értem..
kimentem anyuékkal beszélni..
megint csörgött telom..amit persze, hogy bent hagytam a szobába 
beakartam menni szobámba és majd nem beestem x)
de nem baj még az is meg érte volna mert Manóm hívót *--*
jaj *-* annyira hiányzik meg vele akarok lenni..

tegnap este meg még olyan este 10 körül csináltam neki képet ^^
jaj te mikre nem vagyok képes miattad : )


na de megyek ^^

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése