2012. február 20., hétfő

7 hónap kellett hozzá ....


Tudom, hogy kissé fura cím...de nagyon igaz..:)

Még nyáron ismertem meg Manó-t és ő az óta is szeret és kitartott mellettem
akár milyen bajom volt hozzá fordulhattam, mert tudtam, hogy meg hallgat,segít....
 és ami még furább, hogy már 2 pasim is volt az óta...
de ő..még akkor sem felejtett el és tovább küzdött értem ^^

Most, hogy szakítottam/szakítottunk exem-el ..
igazság szerint sok mindent átgondoltam 
és valaki mondott nekem valamit ami miatt sok mindent átértékeltem
és valahogy rá jöttem, hogy lehet számomra tényleg Manó lesz az igazi *-*
és ebben nagyon reménykedek..
épp ezért is adtam magunknak egy esélyt  és ma össze jöttünk ^^
 elég nehéz el hinni, hogy erre rá jöjjek 7 hónapra volt szükségem..
de aminek mégis örülök, hogy rá jöttem..és remélem, hogy jól döntöttem ^^

 Igaz, hogy nincs velem, meg nem is lesz mindig a közelemben,
de mégis érzem, hogy szeret és akár mi is lesz kibírjuk *-*
legalábbis nagyon remélem ^^


Ezen kívül meg még mi volt ma..?
hát ...kikaptuk az irodalom Tz-t ami 5-ös lett :]

meg vittem suliba kókusz kockát :)
mert meg ígértem Tomo-nak hogy viszek neki meg akkor már vittem Eda-nak is :]
és Tomi felezett Milánnal Eda meg adott a Nikinek belőle
és mindenkinek nagyon ízlett *-*
*én meg ennek csak örültem*
meg holnap viszek még Edanak :]

Info órán helyetesítés volt és szabad foglalkozás volt..
nem volt nett ezért elkezdtem kutakodni gépen és találtam egy játékot x)

Csirkéket kellett ki lövöldözni meg űrhajókat, ajándék dobozokat...meg minden féle hülyeséget..
Edával meg már röhögő görcsöt kaptunk x)
Meg már szerintem fele oszt. bolondnak nézet minket, mert folyton csak nevettünk :]

szóval 1szó, mint 100  rettenetesen jó volt ez a nap *-*
 és még sok ilyen szép és jó napot szeretnék ^^
és azt hiszem, most majd tényleg igazan boldog lehetek

de szerintem mára ennyi éppen elég lesz :))

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése