2012. február 21., kedd

Eper fagyii*-*

Ma ismét egy nagyon jó napom volt *-*

Első 2órám matek volt.. és a tanár nő meg dicsért meg kaptam kis 5-öst is ^^

Vittem suliba megint kókusz kockát és Eda-val meg is ettük fizikán :]
meg fizikából ki kaptuk végre a dolgozatokat...és tényleg 5-ös lett x) 
és ami még jobban meg döbbentett összesen 1 pontot vesztettem ;)

Irodalom óra előtt valaki megint be nyomta a tűz riasztott -.-"

meg osztály főnökkel voltunk 5.-ik órában, mert nem volt a tanár nő..
és ki javította a töri dolgozatokat..ami 5-ös lett ^^

Német óra most elég jó volt meg német tanár nő is megdicsért..
szóval nagyon nem tudom mi van velem mostanában..
  • figyelek órákon 
  • megdicsérnek
  • ötösöket, négyeseket kapok
  • vissza se beszélek a tanároknak
  • tanulok...
egy szóval beteg vagyok ukém szerint x))

Hm..suli után elmentünk Edaval parfümöt venni
annyira meg tetszett ez az Eper fagyis parfüm, hogy muszáj volt meg vegyem *-* 
meg majd ha lesz Vattacukros olyat is veszek *-*
legalábbis szerintem ^^
majd attól függ mennyi pénzem lesz ;)




Manommal akarok már végre lenni *-*
de még kicsit várnom kell, de nem baj ki fogom bírni ; )


és elkezdett nekem csinálni egy Danbo-t *-*
és már meg rajzolta a fejét ^^


kíváncsi leszek majd milyen lesz ^^


na de most megyek, mert még kell rajzoljak
meg kellene még verset is tanuljak..


na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése