2012. február 25., szombat

'Az ujjaim közti hely pont az, ahová a tieid tökéletesen beleillenek' ♥


délelőtt mentem mamámékhoz ^^

elvittem Marika néninek a receptet nagyon örült neki :]
meg mondta, hogy meg is fogja valamelyik nap csinálni

Mamival csináltunk keksz tekercset :3
kettőnek a krémjébe raktunk étel színezőt ^^
és így rózsaszín lett a krémje meg pirosas :]

Anyuék már hívtak olyan 3 körül, hogy mikor óhajtok haza érni,
mert neki kellene állni végre sütni x)
csak az volt a vicces éppen akkor mondtam, hogy csoda, hogy még nem keresnek X)

haza értem és neki is álltunk anyuval sütni Kráter "kockát"
elvileg jó lett ^^ én még nem ettem belőle, de nevelő apum szerint jó szóval.. :)

Végeztünk a sütéssel én meg megint neki álltam pakolni a szobámba...
megint annyi olyan cuccot találtam amiről azt sem tudtam, hogy még meg van x)
meg rengeteg régebbi rajzot is ^^

Meg beszéltünk Manóval telon *-*
vele akarok már végre lenni *-* és szorosan átölelni meg-meg minden *-*
már csak 7 napot kell kibírjak :P  *-*

Hiányzol Manocskám *-*
"mellesleg nagyon tetszik ez a Tattoo"*-*

Na mára szerintem ennyi lenne ^^
biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése