2012. február 19., vasárnap

Köszönöm :]


Tegnap volt név napom...
 most néhányan lehet furcsán néztek mivel nem volt Alexandra
... de Bernadett igen :] és az a 2. nevem ^^
És köszönöm szépen mindenkinek aki meg köszöntött :]

Voltam mamáméknál kaptam pénz :]
meg itthon anyuval sütöttünk kókusz kockát *-*


Vittem ma mamáéknak kókusz kockát  
és vittem át Marika néninek és nagyon ízlett neki *-*
és meg is dicsért én meg örültem neki

és majd le kell neki írjam a receptet :)
meg mamával is meg beszéltük, hogy húsvétkor sütünk :]

Nevelő apum meg meg vette fönt Pesten nekem az új Mondo-t :]
és majd ha jön haza meg kapom *-*

Lehet, hogy majd valamelyik nap megyek kórházba ... 
nagyon nincs hozzá kedvem, de muszáj..

de mára szerintem ennyi...
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése