2012. február 28., kedd

"Flegma vagyok, ez az én nagy bajom, ha nem tetszik, arra az ajtó, csillagom!" ;)

Hát tegnap reggelem nagyon rossz volt..mivel előző este/hajnalban..
legalább 1órán át csak sírtam..
valahogy minden ki jött rajtam amit magamban tartottam hála Akitonak és a telefonhívásának ...szóval..jaa x')

Suliban nem volt semmi különös kisebb röhögő görcsöket kaptunk szünetben meg órákon

Vittem sütit Edának aztán elkezdtük enni bioszon ;)
aztán kért belőle a Niki meg a Réka ..
és azt mondták most már férjhez mehetek, mert nagyon finom lett ;)
"hát köszi csajok, de azzal még elég sokáig várni fogok" ;)

6.-ik órában meg vártam Eda-t 
közben meg Marcsival meg Egoval beszélgettem...
élég sok mindenről beszélgettük..és megint villágossá vált számomra,
hogy néhány pasi szánalmas főleg aki ilyet tesz -.-'

Elmentünk Edával Tescoba fülbevalót akartam venni..
erre persze, hogy nincs olyan amilyen nekem kell ...pedig v.honnan muszáj olyat szerezzek ^^''

Délután matekot tanultam...meg zenét hallgattam...és rajzoltam ^^
más úgy különösebben nem volt...

Akkor ma reggel szépen bealudtam x)
meg mikor ki nézek az ablakon mit látok?...esik a hó...már megint -.-"

1.órában megírtuk a matek Tz-t és még órán ki is javította őket a tanár nő
Nikki már előre meg mondta, hogy biztos, hogy 5-ös lesz...
és tényleg 5-ös lett : )
"máskor hiszek neked Nikki" ^^

Fizika órán szokás szerint nem figyeltem..valahogy egyáltalán nem tud érdekelni..
amit föl a táblára le írom..ozt enyii x')

Gazdaság tanból is ki kaptuk a Tz-ket ami szintén 5-ös lett 
nem tudom mi van velem mostanában, de rohamosan elkezdtem javítani mindenből ^.^

Info óra ki akasztó volt, de nagyon...
Eda egerével szórakoztunk...még a pad alá is be bújtam, hogy bedugjam az egeret. x')
de végül sikerült működésbe hozni, de utána meg Amikus egere nem működött
szóval...ki akasztó volt x))

Haza felé ismételten volt egy beszólásom amin Eda röhögő görcsöt kapott x))
mostanában már minden nap van..szóval..x))

itthon nem volt semmi különös 
kerestem képeket..aztán néhány meg tetszet és most rajzolgatok ^^

Manókáám meg már nagyon hiányzik *-*
ma is olyan jó volt hallani a hangját *-*
minél jobban közeledik már a szombat annál inkább hiányzik :3
áhh de már csak nap 3 és fél nap*-*

na de megyek ^^
biebie ~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése