2011. április 2., szombat

Egy jó nap *--*

Bolondok napja x'D jaj istenem ez a nap vala, hogy mindig tök jó xP (mindig sikerül valakit átverni )
Húgi ült mellettem 1. órán, kémián meg  elmentünk ásvány kiállításra tökre jó volt (*ha lehetett volna mindent meg vettem volna* ) x'P
az és ásványom a Rózsa kvarc *-* tökre szép ^^ rózsaszín x'D
meg volt annyi érdekes ásvány különleges kinézetőek
Föciből meg tz-t írtunk  alig tudtam..remélem legalább lesz egy 3-mas xP matekból meg jövő héten ><
Húgival meg délutánra elterveztük, hogy vissza meggyünk suliba és meg veszünk egy nyakláncot (tökre meg tetszett(és mind kettőnknek ugyanaz) csak nem volt nálunk pénz) előbb még gyorsan haza ugrottunk pénzért^^ 
anya egy 10 ezrest adott, mert nem volt aprója xP (persze nem költhetem el xP)
meg föl is kelet, hogy váltsam és a többit oda adni neki^^"
aztán meg mikor elindultam vh-tam húginak, hogy induljon el xP (én gyorsabb voltam előbb oda értem x'D)
és mikor mentünk még szerencsére volt^^ 

                                             Ellőről                                     hátúról

nekem tökre tetszik ^^
mikor jöttünk ki össze akadtunk Alex-al és megtetszett neki nyakláncom(nem ez ha nem egy másik) xP
szóval majd meg próbálok neki szerezni, mert Nittától kaptam és még van neki pár azt ö nem szereti őket..na szal ja majd próbálok kunyizni  xP 

Tökre jól elvoltunk egész délután xP sokat nevettünk meg hülyültünk 
Aztán meg mentünk a parkba és volt egy szép arany eső fa^^ 

 na de most megyek újra jó afs xP szal bekel, hogy pótoljam lemaradást xP
biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése