2011. április 5., kedd

nyuuu : Đ

ma, ma megint tökre vicces napom volt (mostanában már megszokottá válik)
németen helyetesőtő tanárunk volt és sikeresen kiagyaltuk xD
biosz tanár meg basztatott ... na nem figyeltem rá xD mással voltam elfoglalva ^^"
Taemin, Yonghyun, Yoseob, Mir, Thunder  és Xander buzi lettem *-* 
wháá istenem olyan kawaiiik ~imádom őket *-*
és egyre több k-pop bandával ismerkedek meg *-* kikurtul cukik na x'D
Ma beszéltem Timivel *-* és menni akarok jövő decemberbe (de előre tervezek) a szalagavatójára *-*
és menni is fogok ha törik ha szakad ^^ meg majd küldök föl neki tabló képet ^^ meg ballagási képeket is kel neki küldjek^^ ~ imádlak gazdii *-* (menni akarok hozzá nyáron*-*) (meg bátyushoz is )xD
kint meg csináltam képeket *-* olyan cépek fák *-* ^^"



na chuu^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése