2011. április 13., szerda

Pár nap *--*

Hétfő:  na mi is volt *gondolkodik* jaa igen voltunk hangversenyen az új Kodály központban az épület tökre szép volt *---* a  hangverseny meg km... nem akarom részletezni ^^"
a buszon tökre jól elvoltunk Bo-val meg jól eldumáltunk ami nálunk furcsa^^
Kedd: Tökre jó nap volt^^ ilyen - ilyen dilis napom volt^^
Húgival lementünk várhoz ^^ 
és csináltunk képeket^^
és Nayumi végre átküldte a Rei x Ruki ficu linkét^^
és nyáá kikúrtul jó az a fic *-* még van vissza belőle 10fejezett aszem ^^"
meg a TOKIO DOME letöltő linkjét *-* ö nem tudta le szedni, de nekem engedte *-*
leszedtem 2. részt(de nem néztem meg x'D) neki meg van az 1. és holnap hozza  a pendrájv ott és rárakom^^

Szerda:     Már reggel suli ajtajánál meg kaptam a pendrájvot x'D 
                számtech óra kész volt xD nem tudtunk semmit >.>"
               németen meg lelkemre kötötte Nayumi itthon ne hagyjam xD
              lementünk várhoz húgival öt is kezdem be K-poposítani x'D
              és végre a harmadik rész is meg van és meg is néztem végig 

              *-* az egészet egyben
            bár a 3.rész az csak ilyen bonusz ^^
          istenem olyan édesek mind annyian *-*
       Reita egyszerűen imádni való ahogy ugrándozik meg futkos *--*
     Ruki egyszerűen csodás ahogy énekel *-*
    Aoi *órvérzés* az a csípő riszálás *-*
  Kai *-* isteni
Uruha *-* ö meg utánoz hatattlan *-* csak imádni lehet
 na és most megyek elolvasom még ami hátra maradt^^ xD 
biebei~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése