2011. április 26., kedd

péntek,szombat,vasárnap,hétfő,kedd max'D

istenem kibaszotúl jó volt *.*
péntek: na szal jött apu drága bátyám nem jött >< x'D mert előző nap hajnalba ért haza és nem tudta apu fölkelteni pedig még rázta is x'D (úgy meg néztem volna)

komolyan mondom, hogy ez a rákos vonat engem már ki akaszt már megint 40 percet késett >~<
és ezért nem értük el Lőrincen a csatlakozást és ott meg 1 és fél órát kelet, hogy várjunk><
én nem birok ennyit várni>< össze vissza mászkáltam le ültem rá két percre fölkeltem x'D
meg már aludni készültem a padon ><
percenként néztem(vagy kérdeztem) menyi az idő xD 
apa meg csak röhögőt rajtam mikor már csak 11 perc volt vissza nem bemondták, hogy most meg késik 5 percet>~<
és még az egyik megállónál is kellett várni kereken 1 percet, mert gyorsak voltunk és nem kaptunk zld jelzést 
és végre beértünk én meg sikeresen a másik irányba indultam el mondván úgy is eltalálok a házig x'D*szőke nagyon* hát persze, hogy nem inkább követem aput.. 
aztán már Ricsit látunk már messziről integetni Krisz (Ricsi fia) pedig befutott a házba xD
fölmentünk lépcsőn és szembe találtam magam 3 sráccal (na ott vesztem el nem ismertem föl ki kicsoda) (hát de ne csodáljátok mikor útól jára láttam őket 4 éves voltam*>'<
és istenem olyan jó volt őket látni este meg kibaszot jó volt kint voltunk Dani, Viktor + Ricsi fociztak meg dobálták a labdát ba+ kibaszott nagyot tudnak dobni *.* én csak néztem rájuk nagy szemekkel *.* 

szombat : kedd nyáá reggel keltünk és egész nap főztünk meg sütöttünk *.* húslevest, töltött káposztát,rizi bizit, sonkát,sült oldalast, rántott húst meg még  fasírtot akartunk de azt már nem vállaltuk be így is fél 3-kor feküdtünk le x'D 
És jött az nap Niko  tökre jó fej *.* meg egyfolytába piszkáltuk egymást komolyan mondom olyanok voltunk mint a gyerekek este fele meg elmentek biliárdozni x'D Viktor meg Niko olyan fél 11-kor már haza jöt x'D Dani meg 3 körül xD 
Ricsiék meg bementek Pécsre Moni anyujához szal kicsit csendes volt a ház Krsiz nélkül xD 
jaj az a gyerek egy rossz csont ^^ de nagyon édes attól függetlenül^^ 

Vasárnap :  olyan 8 körül keltem kimentem konyhába sehol sem láttam senkit azt észre vetem nénét ahogy épp csinálja a fészket*.* pedig segíteni akartam^^" de de én rendeztem el, hogy minden rá férjen elkezdtünk sütni meg csináltuk a bögrést(még mindig nem tom mért ez a neve) ..^^ 
úgy volt hogy festünk is tojást, de a végén úgy döntöttünk, hogy nem festés lesz ha nem csak fóliásat csinálunk és ezt meg csinálta Viktor xD  2 tojás tökre olyan let mintha talpa lenne xD tökre vicces volt ^^"
3 körül haza jöttek Ricsiék xD Krisz rögtön betámadta a fészket *.*  felét szét is dobálta ^^" mi meg pakoltunk utána de akor is tökre édes *.*  ^^"


Hétfő : Bátya már korán reggel hozta be a szódás flakont locsolni akart>< 
de Dani kizavarta a szobából*imádlak bátyó* szóval meg úsztam/úsztuk 
Danival délután basztattuk egymást xD  egy folytában piszkáltuk egymást x'D azt kaptam egy kis szódát xD én meg kikergetem az udvara xD de hagytam x'D had fusson
meg végül mégse mentem  haza>.>" fiuk nagy örömére ugy is ezzel basztattak hogy nem engednek haza xD Dani még azt is ki tervelte hogy 1 hónapot még ott maradok azt majd "talán" de csak talán haza jöhetek xD
...meg még volt pár dolog csak már lusta vok meg írni GOMEN^^"

Kedd: Reggel korán keltünk mert 1 vonattal jöttünk... lőrincen kellett kb fél órát várni>.>"hányingerem  volt meg szédültem meg a hasam is fájt..><" és még erre rá tett a délután kibaszottul föl huzták az agyam >< de kaptam egy jó hírt is *.* *péntekeeet akaroooook *
de nagyon elegem van már néhány emberből>< meg a kavarásukból ....na m1^^

Szerda : épp infon ülök és fejezem be  a tegnap elkezdet bejegyzést Edit meg itt ül mellettem és oktat xD ha épp fére nyomok jó van na még korán van és komás vagyok><


na biebei^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése