2011. április 10., vasárnap

utalám a vonatokat

Tegnap,Tegnap mi is volt tegnap ? x'D
hm..húgival le mentem állomásra, mert ment be Pécsre...aztán vettük meg a jegyet és bejelenti a nő, hogy a vonat késik 40 percet *w* én azt hittem, hogy ott helyben fog szív rohamot kapni húgi x'D
rólam meg köztudott, hogy nem birok olyan sokat várni >'< 
aztán 39 perc múlva végre be zakatolt .... húgi meg nem akarta elhinni, hogy végre ide ért  x'D
Mikor haza értem elő kerestem a föci órán elkezdett ficut...végig olvastam és eldöntöttem nem csak egy egyszerű yaoi lesz hanem egy kicsit kibővít *w*  és lesz belőle egy Dei/Ita yaois szerelmes ficu. ^w^
aztán el is jutottam addig, hogy elkezdjem írni este 10-kor x'D
meg írtam egy oldalt aztán abba is hagytam majd ma folytatom^^ ~aszemm~
na de biebie~chuu majd jelentkezem még ma^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése