2011. április 10., vasárnap

meg jöööööööt *--*

Máma taliztam kicsimmel *-* nagyon jó volt vele ^^
meg húgival is voltam ^^ szal már jól kezdödött a nap
aztán 5 körül taliztam anyuékkal és mentünk Szentlászlóra a kutyust meg nézni *-*
kint az udvarba már láttuk az anyát meg apuját (hát kis kutya teljesen apjára ütőt)
és olyan cukik és olyan nagy a szőrük *-* nagyon édesek^^
sötétebb az anya a világosabb az apa *-* hát nem kurvára arrik *-* ?
aztán Anita kihozta a kicsit *-* éénénn ott teljesen lefagytam *-*
olyan kikúrtul édes *-* már fogtam volna azt mentem is volna vele haza x'D
vissza rakta helyére, és hátra mentünk megnézni a pónit *----------*
nyááá Szellő olyan cukki és olyan puha a nózija meg hasamhoz bujt egy folytában *-*
nekem is kel egy kis poniiii *-* de anya azt mondta nem kapok >'<
ezért én egyfolytában Szellőt simogattam meg ölelgetem km...meg is látszott tiszta lóször lettem x'D

bementünk a házba és beszélgetünk nekem meg egyfolytába azon kattogott az agyam, hogy mikor vihetem már a kis kutyát el xD
és végre elindultunk *-* és kezembe kaptam kis kutyáát *.* whááá imádom nagyon édes ^w^
kocsiba egy folytában simogattam
és és Miyavi lesz a neve x'D mert anya nem engedi  a Rurut xD  de Miyavi az tetszik neki^^szal az lesz ^^ láláláááá^^
 

nya de mek is kutyázni^^ biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése