2011. április 9., szombat

még mindig nem hiszi el *-*

nyáá>< föciből kikaptuk a tz-ket és 3 lett>< de basszus 3 pont és 4-es >~< 
na mindegy ez az én szerencsém xD
aztán Klau írt helyettem nem volt füzete^^"
azt elkezdte piszkálni lábam és benyögi ~One Sexuality yaoi Deii x'D
végig röhögtünk az órát én meg elvetem a füzetét és elkezdtem írni bele egy Deii/Ita ficut x'D azt írtam 4 sort és elvette>< azt benyögi, hogy folytassam, mert 2-szer elélvez tőle x'D (kicsit se hülye áá de hogy is)
na de majd ma délután meg írom majd vagy holnap délelőtt ^w^

Jaj istenem  német óra olyan kibaszottul jó volt *-* (meg úgy egész nap is)
Niki oda ült hozzánk és egész órán azt beszélgettük, hogy kikre tudnánk kicserélni a tanárijainkat pl: ha lennének tánc tanáraink akkor az az egész Shinee lenne,igazgatónk meg Maya igazgató helyettes meg Aiji *-* meg még lenne tanár Reno, Tora, Ruru, Reita, Kamijo, Hizaki,Nao....stb. *-*
Aztán Myv-ről kezdtünk el beszélgetni és én nem mehettem koncira >'< meg Niki is akart de ő se mehetett >'< 
Niki meg elkezdte, hogy mi lenne ha *még mindig el fogja a röhögő görcs* most is baja lenne valami kajától Myvnek .. x'D és végig finganá az egész koncertet és folyton le föl szaladgálni a színpadról mert hasmenése van x'D ~nem fére érteni kibaszotúl szeretem/szeretjük, de hát na Nikinek nagyon nagyon nagy a fantáziája meg nagyon jól tud írni *-* mutatja egyik ~versét~ és nekem kikurtúl tetszett *w*
mikor meg kimentünk teremből Klauval bekattantunk a folyosókra képzeltük J-rockosokat akik épp takarító nő ruhában takarítanak *-* meg hogy a radiátor Taemin a csövek meg Joseob,Onew meg Key *-*


Aztán meg siettem haza, mert jött Martin, húgival meg taliztam halásznál ^^
mentünk le állomásra jön velem szembe Reiko *-* ééés mondja hogy jön DIR EN GREY *-----*
először föl sem fogtam hogy mit mondott *-* mikor le elesett meg elkezdtem pattogni *-* 
meg Asakot is értesítettem x'D és én menni akarok *-* hisz olyan jók és egyik legjobb banda japánban *-* és látni akarom őket élőben ~Kyo,Kauro,Die,Shinya~ *w* de legfőképpen Kyoo-t *---*


na jó de most meg lépek majd jelentkezek ^^
ui: és még mindig nem hiszem el, hogy jönnek *w*
biebei~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése