2011. április 16., szombat

Hihetetlen *--*

Hmmm..suliba úgy minden jó volt Reni átírta a verset és tökre jó lett x'D elég sokat röhögtünk rajta
szünetbe meg kint ügyeltem húgi is kint volt velem és nem a kicsit a kosár palánkra másztak fel folyton (>.<)én meg egy folytában ordibáltam  nekik, hogy húzzanak le onnan x'D ha meg oda mentem / mentünk, hogy leszedjük őket rögtön leugrottak és és átfutottak a másikhoz .... >.>" nem szeretek korán reggel fogócskázni velük xD szal ott hagytam őket és rábíztam tanárra majd az leszedi őket x'P
Matekon meg>< valaki dobálózott radírral nekem meg a padomra pattant és ledobtam a földre aztán  még én szívtam miatta (>'<) kurvára ideges voltam >< de áhh nem is érdekel >'< már meg szoktam^^"
Kémia óra kibaszottul jó volt xD német...na hagyjuk>"<
Aztán meg siettem haza és alig találtam meg a diák igazolványomat.. de végül meg lett aztán meg sietnek kellett,húgival már elve kb 30-kor taliztam  anya meg hívott, hogy mennyek be a körmöshöz, mert megvette az új mondot és ö nem akarja hurcipálni   >.>''  szal még oda is elkelett, hogy mennyünk ...és kicsit késve értünk le az állomásra x'D És és istenem húgi olvasta a mondott *----* én padlót fogtam x'D de büszke vagyok rá ^^ xD
Lementünk a csonakázohoz és leültünk egy idő után meg húgi elfeküdt én meg rá x'D Martin meg rám x'D sztem aki látott minket kicsit se nézet hülyének ^^"
Mikor indultunk föl a vártól elkezdet esni xD azt futottunk(legalábbis én) a kapitány pincéhez mert az"fedett" 
Aztán végül elállt *-* és elindultunk sarkon szétváltunk és húgi haza vitte a mondot *-* nem akartam cipelni magamal a Martinékhoz...
Vonatnál még még kb fél óráig tanakodtam, hogy akkor  mennyek vagy ne x'D  de végül mentem ^.^ Eddig nem bírtam Szentlőrincet, de most meg kedveltem, de csak azért mert mindenhol tulipán fák vannak xD Aztán mikor föl mentünk hozzájuk bementünk Martin szobájába és 
Áron + Dorina rögtön bejöttek *.* istenem olyan édesek,cuki,aranyosak,kedvesek,szórakoztatok és egyben rossz csontok x'D(esküszöm Áron olyan, mint a bátya) nagyon meg szeretem őket
olyan 9-10 körül mentek aludni mi meg elkezdtük nézni a... Paratormál Actyviti 2-őt kmm(elvileg horror) sztem ebbe a filmbe semmi ijesztő nincsen..egy idő után le is kapcsoltuk x'D ...aztán aludtunk
reggel betámadott minket Áron utána meg jött Dodo is mindannyian befeküdtünk az ágyba x'D olyan jó volt x'D csak az Áron nyomta a bordáimat x'D
jaaa és majd nem elfelejtettem(de hogy felejtettem)  kmmm tegnap voltunk FÉL ÉVESEK *-----------*
és olyan jó volt vele aludni x'D ^^"  és anyuja is nagyon kedves
és este még tekiztem is ^^ olyan aranyosak de nem tom aszem Lulu vagy Pityesz ...hmmm na mindegy valamelyik harap  X.x és meg is harapta az ujjam ^.^"
10:38 vonattal jöttem haza ^^" (nagyon-nagyon-nagyon nem akartam) xD de múszály volt ^^"
Aztán meg haza értem, de mentem is vissza városba ere a húsvéti vására... nem volt semmi érdekes kint ...(>.<) nem is sokáig voltunk kint x'D
na de jó aszem ennyii elég volt mára *-*
Jézusom mennyit írtam...eddig sztem ez a leghosszabb bejegyzésemx'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése