2011. március 31., csütörtök

1. óra én még tökre komás vagyok erre jön tesi tanárunk, hogy megyünk le a pályára 3km-t futni -.-" ááhhww mér pont olyankor mikor semmi kedvem se volt futni>'< meg tökre fáradt is voltam(hát na meg vagyok is x'P)
Fizikából kikaptuk a dolgozatot és és *még mindig nem hiszi el* 3-mas lett *.* csak azt nem tudom, hogy, hogyan xP
Ma annyit nevet a Dalmán meg Borin xP 2 órán keresztül vitáztak xP én meg csak röhögtem rajtuk (hát na vicces volt)
szünetbe meg meg tudtam volna fúlytani a Csabát>'<úgy utálom, hogy egy folytában pattog mindenkinek >< ha meg valaki elindul felé elkezd futni és ebből már kibaszottul elegem van >~<
de Andris,Patrik meg még nem tom ki átvették helyettem a basztatását xP (arigatoooo *-* ) szal én letudtam kelőképen higadni x'D
háhá x'D ma megint egyedül voltam itthon délután xP és K-pop-t hallgattam megint végig meg néztem vidiket (olyan édiiiik *--*)
még mindig nem találom a kitűzőimet >< pedig már föl forgattam a szobámat >~< 
meg ma telom is elhagytam nem találtam sehol aztán a fotel mellett le volt esve xP ilyen is csak az én szerencsém lehet xP
na de most mekk^^ biebei~chuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése