2011. március 19., szombat

nyeeeeerteeem x P

Istenem > < minek kel szombaton is suliba menni ? >< 
6 kor keltem>< mikor ilyenkor van hogy délig alszok >< de éppenséggel fél suli tökre komás volt xP

Nem volt tesi óránk,mert festik a torna termet xP (bár nekem különben sem volt cuccom )

Az volt a vicces, hogy majd nem a fél osztály ülve elaludt xP
Asakonak meg támadt egy nagy szerű ötlete, hogy játszunk(nem tom mi a neve >'< )
én teljesen más, hogy ismerem ezt a játékot>< elején nagyon nem is ment
azt' Asakonak volt egy elszólása milyen jó kezdőkkel játszani lelehet őket győzni  bennem meg föl támadt a verseny szellem xP
valahogy egész jól bele lendültem xP 3-om kört játszottunk mind a 3-szor én győztem xP
(hát na könnyen tanulok nem tehetek róla)
A tanítvány legyőzte a mesterét xP


Asako csinált még egy nagyot (basszus az már tényleg nagy)
Elkezdtük szünetbe(nem tudtuk befejezni) meg egész technika órán és még úgy se tudtuk meg csinálni x'P

Majd max befejezzük hétfőn vagy nem tom xP
és még mindig esik az eső >< minek kel esni-e ?
meg sikeresen meg is fáztam>< kibaszottul fáj a torkom >< meg a fülem ><(meg látszik, hogy tegnap sokat voltam kint és nagyon fújt a szél)
de holnap is megyek ki....rem nem leszek még betegebb .....

 biebie~chuu ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése