2011. március 16., szerda

*Ki van akadva *

Tegnap volt lent Martin és olyan jó volt vele lenni *--*   *és nagyon nagyon hiányzik*
Föleg, hogy mi előtt eljött 4 pohár kávét is ivott szoval nem kicsit volt bepörögve xP
Néha letudtam volna csapni x'3 csak az a baj nehezemre esne bántani *--*
Meg olyan nehéz volt haza engedni *---* (nem is igen ohajtott menni, de hát muszály volt) =(

Olyan nehéz volt reggel felkelni > <  de anya nem hagyott vissza aludni >.<
Kikaptuk a biologia Tz-t ><(kicsit meglepő volt) 3-mas lett *--*
Németből péntekre kel vinni plakáthoz cuccot
(Ich libe dich) *-* *szereti ezt a témát*
majd nem ideg bajt kaptam  ma >< elromlot az 'asztali' gépem ><
nagyon ki voltam akkadva >< (meg még vagyok is)
Föleg hogy épp Sugo Charat Music-ot néztem *-*

de Attila rá rakta a net-et a letopomra *-* szoval nincs nagy gáz x'333
na biebie~chuu oyasumi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése