2011. március 26., szombat

Morzsiii *-*

Tegnap volt lent Martin*-*
és és levágata a haját >'< először tökre fura volt... de majd meg szokom xP
Asakoval gondolkodok, hogy mi legyen a kis kutya neve majd...Takasi vagy Ruru
Sztem Ruru lesz xP  ha nem találok(találunk) ki másikat xP
vagy anyum nem áll elő egy km... hajmeresztő ötlettel (de úgyse az lesz amit ő akar x'P)
Anyu meg kapott valami (furcsa) manó,kobold  féleséget xP

Ma korán keltem>< és nem is tudtam vissza aludni baszus >.< 
2 fele mentem boltba és Asako meg hívót*-*
(nekem egy kisebb kiesés volt xp)
elfelejtetem, hogy kéne menni hozzá 3-ra xP
de még időbe figyelmez tettet xP *--* kösziii kis ukém ^^ 
sétáltattuk Morzsit *-* jaj istenem olyan kis édes az a kutyus *-*
és ha meg jön "Ruru" majd viszük őket együtt sétáltatni *-*
csak először össze kel, hogy barátkozzanak ^^"
 jöttem haza észre vettem szalma bálákat fölöltöztetve
(Nyusziik xP)


biebie~chhuu'Oyasumii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése