2011. március 30., szerda

nagyon nagyon baka x''P

Reggel majd nem elaludtam >~<(meg nem is volt kedvem fölkelni)
de aztán eszembe jutott, hogy kéne menyek Asakohoz ...x'P
Matek tanárunk már reggel jól lecseszett minket>'< Csak Roli ment tegnap korepra.*.*
nekem csak az volt a szerencsém, hogy anyu írt igazolást xP
meg igaz Itaval lapultunk, hogy minket ne basztasson xP (lálálá meg is úsztuk)
Németből kikaptuk a dogákat és és 3-mas lett*-* (csak tudnám, hogy,hogy) xP
bioszból meg írtunk/vagyis írtak nekem nem kelet xP pont 4 jegyem volt xP
Asakot meg teljesen kikészítettem xP *kmmm...még mindig röhögő görcse van tőle*
egy folytában anyuciztam x'P meg kérdezgettem mi micsoda xP
kezdek megbolondulni >~< egész nap K-POP-ott hallgatok O___O
de hát na ha egyszer olyan édik *-* meg olyan jól néznek ki
nem mintha J-rockosok nem lenének azok xP
na de megyek yaoizni *-*(reméli már fönt van a folyti) xP
oyasumii^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése