2011. március 5., szombat

Baka xD

Reggel tökre fáradt voltam *--* de elkezdtem megint írni xP
végeztem az 1. oldallal *-* elkezdtem a 2.-at xP de ma már lusta vok meg írni ^^
Már 13:20-re oda értem az állomásra *-* ésés volt egy kínai bácsi *-* 
Martin beért vonattal lementünk a várhoz ^^ 
Asako küldőt üzit, hogy meg kapta a táskát meg kítüzőket meg nyakláncot *-*
Utána meg hívott, hogy hol vagyunk, mert elhozza meg mutatni meg hoz pocky-t^^
Még nem jött meg én teljesen behülyültem :'3 a padon állva ugrándoztam meg Martint rángattam és egyfolytába szombatot akartam (meg akarok is és rem semmi sem fog közbe jönni) mert jön egyik ismim *megint fölpörgőt* meg Asakot akartam egy folytában xP (szerintem mindenki bolondnak nézet) Martin meg folyton emelgetni akart le a padról (sikerült is neki ><) *gonosz bácsii * és megláttam Asakot hogy jön a hídon rögtön letámadtam tökre cuki táskája meg kitűzők is jók*-* meg nyaklánc is *-* és és kaptam pockyt*-*    *imádja az uka-ját * 

Állomáson meg is ettem *-* Voltunk Tescoba *-* vetünk inni Asakoval ....vita tigrist *-* kb 1 éve ittam utoljára xP nem változott xP

Haza értem elkezd alakítani át blogot majd lehet holnap még kicsit szerkezgetem xP 
de mára enyii voltam ^w^
biebei~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése