2012. június 20., szerda

Vasárnap délután = Szőlőhegyezés. ^^

Hát Barcsról az 1-es vonattal jöttem haza, le szálltam a vonatról és mentem a parkolóban és szerencsémre már meg várt is a Heppy. :')
beraktam hátra a cuccomat és már mentünk is ki hozzánk.:)
otthon le pakoltam meg gyors átöltöztem meg meg vártuk még anya fel öltözik és mentünk is ki a szőlőbe. :)

Mire ki értünk Miki már elkezdte csinálni a kaját, csak vártuk még a Donát, mert elment boltba még pár cuccért meg meg ismerkedtünk Dona öccsével Nándival . :)
Heppynek közben meg el kellett menni-e valahova és nem maradt kint ...
amíg meg nem jött meg Dona Nándival meg Mikivel beszélgettünk meg tanulmányoztam Nándi tattoojait. :')
aztán mikor meg jött Dona fől lett rakva a hús is meg a bab is főni.:)

anyu meg Miki elmentek távcsővel nézelődni át a másik házhoz mi meg addig kötözködtünk egymással a Nándival mikor meg vissza értek mi mentünk el Nándival nézelődni. x') kb amit mondott, hogy mit nézek azt persze, hogy nem vettem észre. x') de a cement gyárat észre vettem rögtön. :P


utána meg sétáltam egyet a Mikivel meg beszélgettünk, meg én voltam a kis kaja kóstolója. :)
evés közben meg annyit nevettünk leginkább rajtam meg Nándin nevettek, hogy hogyan bírunk ennyi marhaságot össze hordani meg azon, hogy milyen beszólásaim vannak. ^^

Mikor meg befejeztük a kajálást szépen ki mentem napozni, utánam meg sorban jött ki mindenki. :')
Nándit meg le tudtam volna csapni, mikor meg fogta a lábam és le akart lökni. >.<'
utána meg győzőt bocsánatot kérni. :')

pont úgy mikor cseresznye maggal dobáltuk egymást én meg fejbe dobta és elakart kapni csak rosszul lépet és sikeresen majd nem rám eset és arcon vágott könyökkel. x')

de lehet nem jártam volna így ha nem szólom el magam, hogy szedjünk cseresznyét, mert először elmentünk egy fenti háznál lévő cseresznye fához amin persze, hogy nem értem el egy darabot sem Nándi húzkodta le nekem az ágakat meg szedet párat amit el ért utána meg átmentünk a Mikiék házánál lévő fához oda meg én valahogy nem igen mertem felmászni. (háát na nem igen akartam le esni) és fel ment Nándi szedni. ^^

kis majmocska mászik a fán. :D
és ez után mentünk vissza a házhoz és kezdtük egymást dobálni magokkal és kapta az arcom könyökölést. ^^''

ez után vissza mentünk a házhoz és vissza feküdtem a napágyba és hallgattam, hogy Nándi folyton hajtogatja, hogy sajnálja meg stb. ^^

Mikor meg befejezte az lett a mániája neki is meg Mikinek is, hogy fényképezgetnek, de szerencsére Miki rólam sikeresen leakadt és anyut fényképezgette, de bezzeg Nándi nem. x')

de vissza is adtam neki. :')

rólam készültek meg nincsenek meg.^^ lusta voltam átküldetni vele. :)

aztán úgy kb ennyi volt a délutánom. :)

Hétfőn meg nem igen volt semmi itthon festés volt aztán csak délután léptem le úgy 2órára városba és utána meg jöttem is haza tovább segíteni. :)

Na BieBie'Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése