2012. június 8., péntek


Reggel nagyon úgy voltam, hogy nem megyek be suliba, mert szarul voltam, de hát muszáj volt. :/

Matekon végig beszélgettük az órát Mátéval, Hellesel, Petivel meg Egoval, mert páran javított írtak és a tanci néni meg sorban zárt le minket ezért nem kellett semmit sem csinálnunk. ^^

Éneken meg (részben az ének miatt kellett, hogy be mennyek a suliba) be adtam a házi dolgozatom és így le zárt Jana tanárúr 4-esre. ^^'
Meg óra vége felé Karaokéztunk. :)



meg eurovision-t néztünk. :)

ezen pl. rengeteget nevettünk. ;')

Ők meg hát igen 2.-ikak lettek. ^^

Irodalomból meg sorba kapjuk ki a dolgozatokat tegnap is kaptam 3db 4-est. ^^ ma meg 1db 3mast meg 2db 4-est meg 1db 5-öst. :') és  még majd hétfőn is kapunk ki .. csak tudnám, hogy még akkor hány darab dolgozat van a tanárnőnél. :'')

Hát fizikából ki kaptuk még a 2héttel ezelőtti Tz-t ami 3-mas lett és le is zártak 3-masra. ^^ és még meg is dícsért tanci néni, hogy példát lehet rólam venni, hogy így tudtam javítani 2.-ik fél évben. ;') és meg csak nevettem a hátsó padban és folytattam a zene hallgatást. ^^

Töri órán meg javítókat írtak páran aki meg nem az szabad foglalkozáson volt. ^^

tesi óra meg hát nem volt semmi kedvem sem tesizni meg eleve nem is voltam túlzottan jól egész nap ezért megbeszéltem tanárnővel, hogy nem tesizek és bent voltam kondi terembe Hellesel, Rebivel meg Szabinával és szét nevettem a fejemet  meg hülyéskedtünk.^^

aztán kb így ennyi. :)
holnap meg nem jön kicsim ... ezért gondoltam egyet aztán szerintem most már biztos, hogy ki megyek szőlőbe. ;)

na BieBie'chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése