2012. június 22., péntek

háát ez meg lepet. ^^


hát ma meg volt tartva az évzáró. ^^

nagyon jó volt pár embert ismét látni, beszélgetni megölelni stb . ^^

aztán úgy volt ilyen "jó tanuló, jó sportoló, versenyeken való helyezés... stb " 
könyv jutalom meg minden ... és amin kb.  lefagytam az év záró közepén mikor meg hallottam a saját nevem és ki kellett mennyek a könyvért. o.o'

valahogy nem hittem volna, hogy én kapni fogok ... azt tudtam, hogy eléggé tűrhető lesz az évvégim, de ez azért nagyon meg lepet. ^^'


meg bizonyítvány osztás után már be is iratkoztam szóval ezzel majd nyáron nem kell szórakozzak. ^^

Egész dél után meg nagyon szarul voltam ...

egy folytában szédültem meg hányingerem volt
meg sikeresen elkezdett vérezni az orrom
és már megint nagyon le ment a vér nyomásom 
és ehhez még hozzá társult,  hogy szét robban egész nap a fejem. >.<'

szóval nagyon elegem van és azt sem tudod, hogy hogyan lesz a holnapi napom. -.-
elegem van már néha komolyan mindenből ... 
főleg, hogy szar azt érezni, hogy valaki szarik mostanában az ember fejére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése