2012. június 9., szombat

szőlő. :)


reggel olyan 8körül indultunk ki a szőlőbe ki értünk beszélgettünk kicsit meg én játszottam a kis Jocival. *-* 
( kis unoka öcsim és olyan kis aranyos, imádoom. *-* )

miután meg Jociék haza mentek elkezdtük szedni a cseresznyét nenével egy folytában fent voltam azon a nyamvat létrán vagy éppen a fán x') 
még bátyus azzal poénkodott, hogy lett még egy madár ijesztő a fán, hát na köszönöm szépen. :P
utána már nagyra nőt madár lettem, de hát ez van. ^^"
végeztünk a cseresznyézéssel még egy jó ideig elbeszélgettünk kint az udvaron. :) 
olyan 1óra körül indultunk haza én meg már alig vártam, hogy fel érjünk mamáékhoz, mert nagyon szarul voltam való színű, hogy kaptam egy kis nap szúrást. :/
ebéd után meg fogtam magam és aludtam egyet.. 
olyan 4körül fel ébredtem haza jöttem 
le pakoltam a cuccom ki pakoltam a cseresznyét és újból aludtam egyet. x')
és igazság szerint nagyon kíváncsi leszek mikor fogok majd elaludni éjjel. :'')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése