2012. június 27., szerda

:))


hát semmi különös sincs mostanában tegnap kint voltunk tónál és Ildivel beszélgettünk meg fényképezgetem tavat. ^^
aztán majd lehet, hogy jövő héttől eljárok esténként futni attól függ, hogyan fog rá vinni a lélek. x')
meg nem tudom tegnap olyan nyomott hangulatom volt egyszer még el is sírtam magam csak azt nem tudom mért. :/

ma meg kaptam Heppytől valami fel fújódó gömböt és én már az elején rá akartam ütni egyet, (mert, mint ki derült nekem volt igazam, hogy attól fújódik fel) nem engedték aztán mikor mindenki ki ment az erkélyre szépen rá ütöttem és fel is fújódót. ^^

Holnap meg megyek Kálmáncsára. *-*
és majd vasárnap érkezek haza szóval addig nem leszek szerintem vagy még nem tudom majd ki derül. :P

na de dobok fel pár képet aztán megyek is

tavacska. ^^


gömböcske. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése