2012. június 13., szerda

már csaak 1 nap. :D


nem volt ma első 2.órám, de még így is majd nem elaludtam, de azért fél 10-re beértem a halászhoz   :D

fel mentünk teremhez Edaval aztán már Totoval el is kezdtük a szokásos baromságainkat,a min körülöttünk már mindenki csak nevet és elkönyvelik, hogy ezek nem normálisak.(hát igen  köszönjük szépen.) x'D

mikor befejeztük Totoval, Edaval próbáltuk megfejteni a rejtélyt, hogy ki is lehet egy bizonyos csaj, csak hát igen nem tudtunk rá jönni. >.>'

3.-ik órában nem csináltunk semmit csak beszélgettünk végig mert tanár nő zárt le minket. :)

4.-ik óránk szintén lyukas volt és nagyon ki készültem x')
ki ültünk a színpadra és oda jött Berni, Niki, Barbi meg még valaki.(nem tudom a nevét még mindig) (később meg Toto, Helles, Krisztián, Tomo, Dia)
és végig röhögtünk az egész órát plusz még a szünetet is és szerintem már komplett hülyének nézhettek minket, főleg mikor Bernivel elkezdtük egymást csikálni és olyan hangokat adott ki, hogy végünk volt. :D
meg néztünk képeket, meg Berni rángatott le a színpadról, hogy mennyek ki vele utána meg Tomo-t kergettem ki az udvarra szóval végem volt már. x'D
meg Toto kiagyalt és baszogatott azzal, hogy Bence szerelmes belém .. hát én azt hol le nem sz*rom x'D meg már elvileg 3srácnak is tetszek 'huuh, de boldog vagyok ... nagyon nem tudnak izgatni'
és még az igazgató is beszólt nekünk, hogy : milyen jó, hogy ott van az a színpad más képen nem tudnánk hol baromkodni. -.-'  hát ha nem lenne ott találnánk más helyet hozzá szóval. ;)

Biosz órán szintén nem volt semmi sem végig beszéltük az órát. :)

tesin meg hát ki agyalt ismét Bence és már bementem a foci pályára és épp, hogy beléptem már futott ki a másik kapunál. -.-' de óra után sikeresen párszor sikerült jól hátba meg fejbe vágjam szóval le vezettem az idegességemet rajta. :3

holnap meg színtén elmarad az első 2órám. ^^ meg 5.-ik órában megyünk fagyizni. :)
és holnap végre vége lesz ennek a tanévnek és NYÁRI SZÜNET. *-*

nagyon-nagyon várom már és pénteken már megyek is Kálmáncsára. *-*

na de megyek. ^^
BieBie. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése