2012. június 12., kedd

ki jutt minden mostanában.. :/


Hát tegnap suliból már elegem volt ahogy az egész napból is... >.<

egy részben, mert sikeresen össze vesztünk Tomoval valamin és még erre rá kontrázott a Bence is a hülye beszólásaival-.-'
de sikeres utolsó órán kibékültünk Tomoval és ezen már nem kellett idegeskedjek. ^^

a másik meg, hogy mint ki derült Bence szerelmes belém. o.o'
és mikor ezt meghallottam fogtam magam leültem és kb 5 percen keresztül röhögtem Totoval együtt. x')

meg lezártak gazdaságból meg bioszból sikeresen mind 2-re meg kaptam a 4-est. :)

este meg nagyon fel idegesített egy csaj a baromságaival, nem tudom, hogy kinek szúrom/szúrjuk ennyire a szemét, de már nagyon idegesít, hogy lassan minden napja ki jut valami. : /
hát, de úgy látszik így jártunk. ^^'

ma meg hát reggel anyu nem engedett suliba ... és most itthon unatkozok. x')
kellene valami értelmes elfoglaltságot keresnek asszem. ^^

na BieBie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése