2012. június 7., csütörtök

:))


mostanában annyi érdekes és furcsa dolog történik a suliba, hogy már csak össze-vissza kapkodom a fejem ... meg néhány dolgom nagyon meg is lepődtem a napokban, de hát ők tudják mit fognak csinálni ezek után. ^^
meg kb. az a vicces, ahogy közeledik az év vége egyre több emberrel leszek jóba. x')

aztán még valamelyik nap Patrik szépen ki pingálta Plazmát. x') 
én meg csak nevettem rajta végig. x'D


Lezártak kedden matekból 5-öst kaptam. ^^
eléggé furcsáltam mikor tavaly év végén épp, hogy meg kaptam a 2-est. x'D de hát örültem neki, mint majom a farkának. :')

Ma meg tesiből zártak le miután súlyt löktünk ... súly lükésre is 5-öst kaptam meg le is zárt Bea néni 5-re. ^^

eléggé kíváncsi leszek a többi tantárgyra. :')
de hát majd ki derül  milyen lesz. ^^

tegnap voltam nagyikámnál megint jól el beszélgettünk meg nyusziztam. *-*
imádom azt a kis rosszaságot. :)



jövőhéten meg ha minden jól megyek Kálmáncsára. :)

most hétvégén meg lehet, hogy megyek ki szőlőbe. :)
majd még holnap ki derül mi lesz. ^^

(eléggé össze-visszaságos lett ez a bejegyzés, de hát na) 

na de megyek is van még pár dolgom. :)

biebie. ~chuu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése