2012. június 19., kedd

péntek, szombat és vasárnap egy része. ^^


hát már elég régen jelentkeztem csak nem volt sem időm sem pedig elég energiám írni. :') 
de most majd bepótolok mindent. :)

péntek :

Délelőtt pakolásztam össze a cuccaimat meg voltam bent a városban ahol sikeresen fel is baszták az agyam csak azt tudnám, hogy engem mért kell mindenbe bele keverni...na, de mindegy. ^^

Olyan fél 1 körül meg találkoztam Edaval aztán mentünk le az állomásra  közben jól kibeszéltük magunkat még a váróban is próbáltuk kitalálni, hogy vajon ki lehet a drága 'barátnőnk' de semmi eredménnyel, mivel nem tudunk rá jönni, már komolyan arra is gondoltunk, hogy nem is lány. x')
Vonaton meg röhögő görcsünk volt egy sráctól azt inkább nem részletezném, Nemeskétől meg egyedül folytattam tovább az utam Barcsig. ^^

Az állomáson rögtön észre vettem Kicsimet meg Vikcsut. :)
leszálltam és jó volt Babus karjaiban lenni meg megcsókolni végre utána meg Vikinek is köszöntem meg adtam puszit ... és persze, hogy drága "barátnénk" nem jött el az állomáshoz (igaz, hogy valahol legbelül tudtam, hogy nem fog eljönni, de azért jó lett volna szemtől szembe is elküldeni a picsába..). >.<'
elmentünk a kocsihoz, beraktam a cuccomat és mentünk is ki Kálmáncsára. :)
Oda értünk hozzájuk Vikcsu meg bevitte a cuccomat a szobába.
én meg köszöntem Babus  mamájának meg, meg vártuk még átöltözik Viki és mentünk fel Klaudiáékhoz. :)
ott voltunk úgy kb. negyed órát utána meg kicsimmel jöttünk vissza hozzájuk.
ki mentünk cicázni. *-* olyan kis aranyosak már és kis játékosak. :)




olyan 6 óra körül meg elindultunk kocsival a pályára abban a reményben, hogy lent fociznak asszem a Takácsék .. [már nem vagyok benne biztos. x') ]
de aztán mire le értünk már nem volt lent senki és elmentünk hátra a kis 'patakhoz'. :)


olyan háromnegyed 7 felé elmentünk Ili néniék elé az otthonhoz, meg vártuk még le adják a műszakot meg sétálgattunk össze-vissza miután meg végeztek mentünk is vissza hozzájuk
este meg filmeket néztünk(már fogalmam sincs, hogy mik voltak azok)
 mikor meg elálmosodtunk fogtuk a gépet és ki kapcsoltuk. :)

Szombat :

hát olyan 9 felé fel ébredtünk és kb. ebédig nem igen tudom már, hogy mit csináltunk ... délután meg néztük a 'D- a vámpírvadászt' meg valamilyen horror filmet ,  utána meg Babus ki találta, hogy meg tanít 'römizni' hát persze ezzel nem is lett volna semmi gond csak, hogy én egyáltalán nem arra figyeltem, hogy mit hogyan kellene vagy mivel mit kéne csináljak csak folyton hajtogattam a hülyeségeimet és szerintem ezzel idegeltem kicsimet. :P de végül 1szer sikerült nyernem, de akkor is úgy, hogy segített. ^^' utána pedig persze, hogy kb 5perc alatt ki is kaptam. :')
utána meg megbeszéltük, hogy kajálunk egyet és át megyünk Taxhoz römizni. :')
oda értünk és majd nem elolvadtam mikor meg láttam a kis Noémit. (Tax 1éves kis hugicája) *-* 
annyira édes kislány és még az ölemben is tartogattam. *-*
utána meg figyelemmel követtem, kicsim, Tax meg Tax apukája, hogy játszanak... hát mondanom sem kell, hogy nagyon nem értettem még az elején..
de olyan este 10-ig sikeresen meg értettem már csak abban nem voltam biztos, hogy én  tudni fogom, hogyan kell majd játszani. x')
olyan fél 11 körül mehettünk 'haza' és addigra már fel is mentek a bálba Ili néni, Viki meg Angi. :)
tévéztünk még egy ideig meg beszélgettünk és el mentünk aludni. :)

Vasárnap :

hát olyan 9 körül keltünk fel ha jól emlékszem ... beszélgettünk meg pakolásztam össze a cuccomat, hogy ne hadjak ott semmit se lehetőleg. :) meg römiztünk még egyet ebéd előtt és persze, hogy vesztettem. :')
ebédeltünk és mentünk is készülődni, mert lassan indulnunk kellett meg még el kellett mennyünk tankolni is. :)
mikor meg kész lettem a pakolással vittem ki Ili néninek a felsőt amit adott, (mivel vissza akartam adni) de nem engedte sőt amit még amit múltkor kaptam tőle felsőt azt is szépen meg kaptam, hogy tegyem csak be a táskámba és itt ne hagyjam megint. ^^'

nagyon szépen köszönöm őket még egyszer. *-*
közben meg Viki és Angi beültek a kocsiba én meg közben elköszöntem meg. meg vártam kicsimet és mi is beszálltunk a kocsiba és indultunk is tankolni utána pedig Barcsra az állomásra. ^^
meg vettem a jegyemet és még volt időnk ezért le mentünk a Drávához. ^^

utána meg jött a vonat és sajnos kellett haza jönnöm. :/

háát a Kálmáncsai napjaimról röviden ennyi lett volna. ^^
a többi le maradásomat meg pótolóm a kövi bejegyzésekben. :)

na BieBie' Chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése