2011. november 10., csütörtök

'...ne sírj, mert vége lett, mosolyogj mert megtörtént...'♥

Keddi napom volt az eddigi egyik legrosszabb napom....végre sikerült döntést hozzák..és elengedtem ...vége lett egy 2hónap13napos kapcsolatomnak...ami után most kissé a hangulatom a padlót súrolta... de elhatároztam, hogy nem fogok teljesen össze omlani miatta ... már azért sem, mert rengeteg olyan ember vesz körül akiről tudom, hogy szeretett és rettenetesen agodik miattam :]

' .. de igazából én vagyok a hülye. már rég elfelejthettelek volna. de nem, nekem minden nap elő kell vennem a fényképedet mert hiányzik a mosolyod. minden este újra lejátszom magamban az emlékeket, mert hiányzol. minden éjszaka veled álmodok… minden reggel könnyes szemmel ébredek. minden nap tudatosítom magamban, hogy te sosem leszel már az enyém. ezt a józan eszem fel is fogja, de az a kibaszott remény...'

Na szóval vége..eléggé szarul vagyok miatta .. de a barátaim miatt nem engedem meg magamnak, hogy deppibe esek stb..:]

Szerdai napom eléggé jól telt *-*
Bár igaz hogy nagyon korán keltem és a sulinál voltunk már 5:45-kor x"D 

Voltunk Bp- kiránduláson *-* Imádom ezt várost most is legszívesebben fogtam volna magam 
aztán el mentem volna Ita-sama-hoz *-* csak hát igen..nem lehetett :/
 Oda fele már Bence kiakasztott istenem..én egyszer tényleg le csapom azt  a gyereket >_ <
egy folytában hátra forgolódott és bámult -.- hátdemiez.mi?

én meg mondtam, hogy lefényképezlek :D

Voltunk a Caesar kiállításon ... na én nagyon untam...főleg, hogy még fényképezni se lehetett -.-"
 


jegy :P
Mikor itt végeztünk mentünk a Közlekedési Múzeumba :]...(ahol ismét nem lehet fényképezni ) >_<
mellékesen meg jegyzem. pont ez miatt vittem két telot, hogy majd fényképezek..erre nem lehet -.-"

na mindegy ...végeztünk a Közlekedési Múzeumban és utána bejelentette a tanár nő,

hogy megyünk az Aréna Plazába *-*

Na igen itt volt az, hogy mindenki ment amerre látott xD
Edával bementünk egy boltba ahol vettünk nyakláncot
két 1formát...vagyis egybe volt a 2...ilyen legjobb barát nős  :]
igaz annyi fajta volt, hogy még választani is alig tudtunk de..végül sikerült :]
1. Edáé 2. enyém :]

itt rendesen látszik :]
meg vettem Hell-t és épp össze passzolt a telommal 


Akkor este olyan 3/4 8-kor értünk haza és Dani ki jött elém :]

Akkor Csütörtökön nem volt semmi különös .... Délután kint voltam Danival ^^


Akkor ma nem volt suli ohhhh yee :]
Tanároknak tovább képzése volt :3 szoval nekünk nem kellett menni suliba :]
Délelőtt Atival meg anyuval bementünk városba..és meg kaptam az orr Pc-m
(majd ha lesz kép rakok  föl )
legalábbis a pc-t meg vettük és majd valamelyik héten elmegyünk és belövetem *-*

Kaptam új cipőt *-* gyááá  *--*

Fönt voltam mamáméknál is :] akkor olyan 13:30-45 körül taliztam Edával Kikivel és Danival :]
kint voltam egész délután :] nagyon-nagyon jó volt ^^ :3
akkor haza jöttem és kaptam új telot *--*
áhh*-* annyira örültem neki...tükre heppy lettem és rögtön elkezdtem fölfedezni mik vannak rajta stb :D
majd még kell bele egy új memória kártya és használhatom is 
(Szintén ha lesz kép rakok föl)






előző bejegyzésben meg ígért legyezős kép :]





 na mára ennyi 
biebie ~chuu :] 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése