2011. november 23., szerda

"mindig az az erős, aki nem tombol, hanem mosolyog.." :)

Nem voltam már pár napja, mert nem voltam nett közelbe ^^"

am...azt hiszem hétfőn találtam egy bicikli ülést amire az volt írva, hogy " Thunder" és rögtön a MBLAQ jutott eszembe még pedig belőle is Thunder :]

ülés :]

MBLAQ *-*

Mblaq *--*
Thunder *--*



Tegnap irtunk németből...és ami a legfurcsább volt 5-ös lett *-* 96%-os dolgozatot írtam :DD
és nekem lett az osztályból a legjobb *büszke magára *-*

Tegnap voltam Daniéknál és átmentünk mamájához *-*
 nagyon kedves és nagyon meg is szerettem :]
És vitt motoron...enyhe szív rohamot is kaptam miatta x)
de legalább meg tudtam, hogy vezet :D 


Akkor ma tesi óra az eléggé érdekes volt x"D
Játszottunk valamilyen játékot  aminek az volt a lényege, 
hogy akinek a tér felén a játék végén több labda van...az veszít
(8 labda volt összesen)
meg Amerikai fociztunk x"D
Na, hogy abban a fiúk mekkorákat estek..*áuu* még nekem is fájt pedig csak néztem xDD

Délután meg neki álltam törit tanulni...és erre meg ki derült, hogy mégse írunk -.-"
és akkor beszéltünk  Danival:] 
és negyed óra múlva meg már meg is jött :]
9 körül ment haza ^^.. olyan nehéz néha haza engedni :/
de hát..ha egyszer muszáj ..^^"


biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése