2011. november 19., szombat

'Minden egyes napunk csak egyszeri csoda. Használd ki minden percét, többé át nem élheted soha.' ♥

Csütörtökön voltam bent a kórházba -.-"
de utálom azt a helyet...
végig menni azokon a folyosókon meg minden áhh...ki nem állhatom...
de valószínű nem sokára majd újra meg kel, hogy látogassam >_<

Aztán kaptam telomra védő fóliát :] (vagy mi a manó az x"D)

Délután Dani voltam :]
Aztán hírtelen úgy lehűlt a levegő meg akkora köd lett, hogy nem akart haza engedni egyedül..
és föl hívta apuját, hogy vigyen haza kocsival :]

Tegnap volt Eda szülinapja *-*

még egyszer Boldog szülinapot húgii *-*♥

1. óránk matek volt..és nem volt a tanárunk mert beteg lett..
a helyetesítő tanár meg, meg engedte, hogy azt csináljunk amit akarunk :P

akkor szünetbe meg húztam le aulába Danihoz..meg Edához és oda adtam neki az ajándékát :]
 más érdekes nem igen volt suliba ...(szerintem)

4-kor taliztam Danival
utána mentünk Tescoba anyuék után..aztán.. kihívtuk Edát a ház elé,
mert Dani vett neki csokit amit oda akart adni
Oda adta..és bementünk hozzájuk..olyan fél 8 körül indultunk meg ki hozzánk:]
Aztán olyan...negyed 12körül indult haza..de akkor is nagy nehezen..
valahogy nem igen akart haza menni..
meg én se haza engedni x) ..hát de sajna muszáj volt :|
akkor ma meg még nem tudom mi lesz x)
majd még eldől ^^

na de lépek is ^^
biebie ~chuu :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése